Dåligt med uppdatering!

2010-01-08, 23:05:03 / Kategori: Allmänt
Sorry för den totalt lama uppdateringen dom senaste veckorna men jag har inte haft tid eller ork till att blogga... men nu är det nytt år och nya krafter så nu ska jag komma igång igen!

Istället för att gå igenom allt som hänt sen sist i detalj gör jag en kort summering:

1.  Har hunnit ha ett icke existerande jullov i två veckor hemma i Gävle, det var välbehövligt och underbart skönt!
2. Jag lyckades att inte plugga ett skit under den tiden... jag som skulle lägga upp ett "pluggschema" och allt.
3. Firat julafton uppe i Söderhamn hos mormor & morfar.. super mysigt!
4. En rejält utgång på engeltofta på juldagen! Karatefylla..
5. Ett mysigt nyårs firande hemma hos Svartling/Högberg med underbar middag och trevligt sällskap!
6. Hann med att fylla 23 år.. var/är något ångestfyllt!
7. Brynäs - Modo match. Brynäs vann såklart!
8. Umgåtts med famlijen och vänner!
9. Tog ur mina extensions och klippte av mig håret i en page! Kort Kort!
10. Saknade Örebro.
12. Kvaliteetstid med min älskling!
13. Selma blev könsmogen och allmänt stingslig!
14. Åt goda middagar och gick nog upp minst 3 kilo känns det som!
15. Ett godislöfte införskaffades efter nyårsafton (med inspiration från Fanny :)
16. Nu tillbaka i Öret och måste hårdplugga inför f**t tentan nästa fredag!


Nyår i bilder!

































FödelsedagsPUSS!





Cath och Friday hade bakat världens godaste Cupcakes till mig när jag kom hem!







Nu har jag träsmak i rumpan! Nu vankas lite mer plugg sen sängen! Och imorgon TJEJMIDDAG!
Smell you later bitches!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?