Måste skynda mig!

2010-02-25, 14:58:12 / Kategori: Allmänt
... nu är jag lite stressad,, kom nyss hem från gymmet och solariet och har käkat. Men om ett tag kommer tjejerna hit och vi måste plugga till seminariet imon och jag måste städa lite och duscha...

... ville bara säga att Sandra kommer
hit imon och som jag längtar efter henne! Kommer bli en epic helj för vi är så awsome! :D Och gumman, kom ihåg att ta kort och ta med din kamera!!!


Shirre

Hejsan!



Du var intresserad av en studentklänning för 100 kr på min bloggshop. Du bor precis osm mig i Örebro, vilket underlättar köpet.

Kontakta mig snabbt då flera är intresserade av klänningen.



2010-02-25, 19:31:26 URL: http://shirretranings.blogg.se/

Sandra

Jag ska försöka ta kort imorgon, men det känns så otroligt dumt att gå in och ta kort om han är hemma.. :P Annars LOVAR jag att skicka bilder under nästa vecka till dig då han åker till thailand.. :)

Vi ses i morgon gumman!



2010-02-25, 21:18:04 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?