Måndag igen..

2010-02-01, 21:31:35 / Kategori: Allmänt
... Heljen gick över snabbt och nu är det måndag igen, ny vecka nya tag! Många kanske känner sig lite energilösa sådär på en måndag för man vet att man har hela veckan framför sig. Men inte jag och absolut inte idag! Inte när man vaknar upp efter en dålig natts sömn och har ett paket som vänter på en i hallen... En paket från VÄRLDENS BÄSTA SANDRA! Jag fick en jätte fin bok med bilder på oss och gulliga kommentarer om oss! Var bland de finaste presenter jag fått!

Det sjuka var att jag bad om Sandras adress i fredags för jag glömmer alltid bort den och sa till henne att hon förmodligen kommer ha en liten överaskning som kommer landa hos henne nån gång under den här veckan... så säger kvinnan samma sak till mig! Då har vi (utan att prata om det) skickat en varsin sak till varann med posten! Man säger ju att "Great minds think alike!" Här är beviset!











Var bilder allt från vår Gran Canarie resa, sista april firande, Hawaii och fest bilder till årets juldag! Och jag säger bara DU KÄNNER MIG ALLT FÖR VÄL KVINNA! haha!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?