Lugn dag!

2010-02-22, 23:20:49 / Kategori: Allmänt
Idag har varit en lugn dag, hade skola mellan 10.15-12-00. Började en ny delkurs, organisationssociologi, den verkar rätt så nice faktiskt. Så det är bara att ta nya tag och leta efter ny energi för de kommer att behövas!

Jag tvättat och sovit och kännt mig sjuker.. fast nu mår jag mycket bättre och är jätte pigg! Bra med tanke på att klockan är elva. Jag ska iförsig inte klaga på hur jag har mått idag, var över en sväng till Cath nu på kvällskvisten för att ge henne några super usa piller för huvudvärk! Jag kom in och allt var mörk och knäpptyst! Hon hade släckt ner hela lägenheten och stängt av ALLT! För stackarn hade sån huvudvärk! Men efter ett piller och lite vila så var hon fit for fight igen! Bäst för henne de, för imorgon fyller hon nämligen år!! :D

Med tanke på att det var EVIGHETER sen
vi fick pengar och det ekar tomt på kontot! Tänke visa er en bild på mitt tomma kylskåp men jag vågar inte för då kommer mamma skälla på mig. Hör de redan i huvudet: "Du måste köpa mat, inte kläder!" hehe... men om nån dag då har jag råd att köpa mig lite mjök igen! Yey!

... Därav min middag, leftovers: Klyftpotatis med köttbullar, pepparrotssås och lingonsylt!




Trötta tjejer! Selma blundar och jag ser allmänt vindögd ut!



Glömt att visa min nya väska och skor som jag köpte för ett tag sen!






shirre

hej!



Den vita studentklänningen på min bloggshop finns kvar!

GREJT att du bor i Örebro! Du slipper frakten och betlar endast 100 kr frö klänningen :)

Kika in på din mejl där jag skrivit mer info



kram, shirre



2010-02-23, 10:18:50 URL: http://shirretranings.blogg.se/

Johanna B

Yeees, lördag it is babe! ;)



2010-02-23, 19:12:32

S

Hej!

Tyvärr finns inte klänningen kvar!



2010-02-24, 15:35:37 URL: http://ssbloppis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?