Halsont!

2010-02-24, 16:22:43 / Kategori: Allmänt
Idag hade jag tänkt att träna men jag har haft så ont i halsen hela dan och varit så där grötig i halsen så jag skippade träningen... Men måste man verkligen skippa den när man har just ont i halsen, är det så dåligt att träna då egentligen? Imorgon struntar jag i det,, då tänker jag minsann träna!

Idag har vi varit i skolan i nån timme, sen åkte jag hem och käkade lite och tog mig en cykeltur till coop för att handla lite mat och hämta ut mina böcker. Och när jag satt där på sadeln och trampade i snön tänkte jag "Jag som är så kass på att cykla, sjukt konstigt att jag inte ramlat än?!" Och så kommer jag till en korsning och ser att jag möter en annan cyklist och tvärbromsar för att inte köra in i honom... och sladdar såklart och ramlar rakt in i en stor snödriva! Jag börjar asgarva så kommer det fram en pappa och ett barn till mig (också på cykel) och säger, " Det är inte lätt det här eller, jag gjorde samma sak igår!"... Hehe,, tack säger jag och går därifrån.... Haltandes! Aj mitt ben!
Klantskalle nummer 1 här! Då ska de tilläggas att jag ramlade igår när Frida och jag gick hem från Cath men en plåt i handen, så jag tror verkligen inte att de spelar nån roll om jag går eller cyklar,, jag kommer ramla ändå!

Föresten så fyllde Cath 21 år igår! Vi ska ju fira det storslaget på lördag, men vi firade med lite tårta, chockladbollar och dumle igår... Frida och jag slet med detta konstverk i flera timmar! Om man säger sä här, den smakade ännu äckligare än vad den såg ut!... Alltså om ni inte ser det med en gång så ska det föreställa en kuk-tårta!





Nu ska jag försöka ta mig till solariet och blir lite brunare! Sen måste jag plugga, känns som att det var ett tag sen nu...



Mamma

Hej gumman,



att träna när man har ont i halsen är farligt för ditt hjärta. Ta en promenad istället (i lugnt tempo).



Kram

Mamma



2010-02-25, 09:10:22

Malin

Hej mamma!



Ja det var inte sån bra ide att träna idag,, har ännu mer ont i halsen idag... men en massa the ska nog kunna ta hand om det mesta! :) ... så kanske jag lyssnar på dina råd nästa gång!



PUSS



2010-02-25, 14:46:18 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?