Lite shopping!

2010-12-01, 23:49:40 / Kategori: Allmänt
Igår och idag har jag unnat mig lite saker faktiskt, kände att man måste få göra det ibland för att överleva vardagen! Så det blev lite smått och gott till lägenheten som en adventsljusstake, lykta till balkongen, bordstabletter, skohyllor till klädkammaren, blockljus och doftljus.

Sen passade  jag på att köpa mig en ny vinterjacka (tänker inte säga vart jag köpt den) men snygg var den! Sen var jag en sväng på stan idag och köpte med mig lite tröjor och ett par uggs.

(Bilder på lägenheten kommer imorgon efter jag storstädat)






Sen fick jag hem min beställning från Nellys och den långa koftan var helt underbar... vet inte alls hur man ska bära den dock.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?