Hur kan man vara så bakis?!

2010-12-18, 22:57:37 / Kategori: Allmänt
Idag! Vilken dag, trots att jag kom hem typ halv fem från en SUPER MYSIG vinkväll hos Sandra så var jag ändå uppe 9 imorse. Kände att jag mådde helt okey då, men shit efter klockan 12 har jag varit som död fram till nu. Är det normalt eller? NEJ! Men jag har iallafall hunnit med att vara i Hofors halva dan och ätit julmiddag hemma hos päronen nu på kvällen. Inte så bra början på bikinisäsongen kanske men lika gott för de!

Hittade föresten en supersöt bild på min framtida Grand Danios... Hur söt?!!!!


Nu är det nedräkning! om 4 timmar drar vi oss mot arlanda, ska bli så gött att komma och se (förhoppningsvis) lite sol! Kommer hem igen den 26 december! GOD JUL ALLIHOPA! Hoppas alla får en underbar jul!

Sandra

Samma här, sjukt bakis.. Var så nära att spy i morse.. Men det var det värt :) Ha nu en underbar vecka. Saknar dig!



2010-12-19, 00:39:51

Anna

haha söt "grand danois" du hittat ;) ser mer ut som en weimaraner



2010-12-19, 12:38:16

Emilia

GOD JUL och ha det bäst i värmen! Vi får ses efter jul igen :) DÅ JÄVLAR!



2010-12-20, 18:40:15 URL: http://emeran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?