Fått tillbaka min dator!

2010-12-12, 00:29:08 / Kategori: Allmänt



Äntligen har jag fått tillbaka min dator som varit på reparation i några veckor, än så länge verkar den fungera bra men vi får se hur länge den håller! Netonnet var ju så sjukt underbara och kompenserade sin extremt DÅLIGA kundservice men en 100 lapp i tillgodo kvitto som plåster på såren. Yeeey! Or not.. Sån otrevlig personal och dålig kundservice blir jag bara så sjukt irriterad över... Jag menar hur svårt är det att vara lite skjysst mot sina kunder och behandla dom bra, så att folk (trots trasiga produkter) ändå går därifrån nöja och belåtna... Näää så jobbar dom inte på Netonnet. Så jag rekommenderar ingen att någonsin handla nått där, visst att saker kan vara lite billigare men det verkar ju inte alls som att kvalitén är lika bra. Det känns ändå som det viktiga i slutändan. Så köp sånt på andra ställen.. mitt tips!

Idag har jag varit och hjälp Frida och Jocke med flytten (iallafall lite grann) för ikväll blir deras första natt i nya lägenheten. Är så glada för deras skull! Dom kommer få det så fint i deras nya vita hem! <3



Frida

tack gullis, det känns så bra! tack för din hjälp och i morgon kör vi gardinerna! du är bääääst utan protest!



2010-12-12, 15:14:27 URL: http://fridasundholm.myshowroom.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?