Snart sovdags...

2009-09-29, 23:34:04 / Kategori: Allmänt
Nu är det snart dags att krypa till sängs, tänkte prova på att gå och lägga mig en lite mer nornmal tid idag. Har inte somnat innan klockan tre dom senaste nätterna, måste ändå upp klockan åtta imorgon bitti och åka till högskolan för att plugga lite. Kommit fram till att man får lite mer gjort när man sitter i en skolmiljö och inte har lika många störande moment.

Idag har jag i stort sett bara hållt på med min jäkla hemtenta, har lyckats gjort halva men jag har de svåra kvar känner jag. Tar sån tid att få fram svaren på frågorna och sen tar det sån tid att formulera svaren på frågorna. Men men it is what is is... Satsar på att svara på två till frågor imorgon så har jag bara en kvar tills på torsdag. Då åker jag förmodligen tillbaka till Örebro med, har jag tur kanske jag lyckas övertala baby att följa med också!

Imorgon ska jag hinna med att ta en tur till polisens återförsäljning av cyklar och hoppas på att hitta en någorlunda bra kärringsnurra.. men sån tur har man kanske inte men jag håller tummarna! Sen blir det middag hemma i Valbo, har önskat mig some Tapas så jag tror att mamma är snäll nog och bjuder på de! Mumma!




Är så jäkla sugen på att göra en till taturing, så fort jag får råd så ska jag se till att get me some ink!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?