Nyss hemkommen från skolan...

2009-09-22, 17:05:27 / Kategori: Allmänt
Cyklade hem från skolan direkt till Coop Nära och handlade på mig lite förnödigheter som mjölk, ägg, grönsaker och lite mat till Selma. Blir alltid så dyrt även fast man inte tycker att man köper nånting! Försöker verkligen vara ekonomsikt när jag handlar men jag vet liksom inte vad som är dyrt, har så dålig koll på vad saker och ting bör kosta? Men det är väl nått man lär sig allt eftersom antar jag...

Kom iallafall hem och lagade lite mat, med det menar jag micrade köttbullar och kokade upp vatten till pulver mosen, men det var gott! Allt smakar bra när man är ashungirg! Men nu tänkte jag ta och läsa ett kapitel i min otroligt roliga sociologibok sen tänkte jag ta itu med lite städnig, behövs verkligen här hemma. Sen ikväll är det Idol som gäller klockan 20.00 plus massa plugg därimellan då.

Nu är vi föresten lediga onsdag och torsdag så vi tänkte passa på att gå ut imorgon, så det ska bli kul! Strömpis, ett mysigt uteställe här, hade studentpriser hela kvällen... We like! ... Nej du är de bara att ta fram damsugaren och börja suga upp dom små damtussarna!

Jag och mamma vid raukarna i Gotland i sommras...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?