Mår som man förtjänar...

2009-09-24, 13:25:44 / Kategori: Allmänt
Igår hade vi styrt fest, vi var nämligen lediga i två dagar så vi passade på att gå ut och ha lite skoj, för det förtjänar vi hårt arbetande studenter! Och vi hade skit kul! En kille i min klass hade stryt förfest och vi drack och dansade och spelade lite spel sen styrde vi oss mot Strömpis och det var helt okey mycket folk för att vara en onsdag och men de gjorde inget för vi shakade hela natten!  Gjorde en extremt snygg vurpa där på slutet, vilket inte berodde på alkoholen utan min otroligt opratiska skor... men jag bjuder på den!

Nu ska jag ta mig ner på stan en sväng för
att köpa en pälsväst som jag bara måste ha, hoppas den finns kvar! Tur att vi får pengar imorgon säger jag bara... det är behövligt. Senare är det seminarie plugg som gäller.


Såhär såg jag ut igår, sorry för kvaliteén men min kamera är så kass!




Sandra

Har vi inhandlat samma kavaj tro? Är den från Jc, deras nya märke?



2009-09-24, 19:11:07 URL: http://gustis.blogg.se/

Malin

Haha nej jag tror faktiskt inte det,, köpte min på Gina har jag för mig :) Så vi har nog inte lika gumman... Men kavajer har en förmåga att se likadana ut iallfall ;)



2009-09-25, 01:37:21 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?