Myskväll...

2009-09-22, 01:50:51 / Kategori: Random thoughts
Kom hem för ett tag sedan efter en myskväll hemma hos Ida, vi (Lisa, Ida och jag) kollade bland annat på Hollywood fruar. En såndär serie som man kommer att älska att hata och sen sån där serie som man bara måste följa vare sig man vill eller inte... Man får sig ett gott skratt iallafall åt alla "intelligenta" komentarer!
Jag lyckades ju även glömma min mobil hemma hos Ida så hur jag ska komma upp i tid imorgon det har jag ingen aning om... tur att jag inte börjar förrän klockan 13.15 imorgon. Borde väl hinna vakna innan dess.

Även Selma var med, som jag skrev i förra inlägget så har Ida köpt Selmas syster, så hon följde med och SOM DOM LEKTE. Hon ligger i mitt knä och är helt slutkörd nu. Nån som kommer sova gott ikväll iallafall! Selma och jag lyckades ta oss dit på cyckel eller jag Selma satt innanför min jacka hon är så rädd för bilar och det är en väldigt traffikerad väg.

Föresten idag så klev Selma i rödbetssaft, som var kvar på min tallrik efter jag ätit pyttipanna, och klev i min vita soffa! Så nu är det rosa tassmärken på den! Försökte ta bort det med Vanish men det funkade inte, läste att man skulle ha citronjos på sånna fläckar... Har inte hunnit prova det än, nått annat tips? Ser sjukt fult ut!


Saknar min älskling välidgt mycket idag, ville bara att han skulle veta det!

♥ ♥


 

 






Sandra

Jag blir typ gråtfärdig när jag ser bilder på dig och micke, ni är så jävla fina tillsammans och jag tycker ni är gryma som klara av att vara ifrån varandra så pass mycket som ni är.. Men dessto bättre när ni ses då ;)



2009-09-23, 19:58:39 URL: http://gustis.blogg.se/

Malin

Tack hjärtat så söt du är!! :) Ja shit nu är det i princip 3 veckor sendan vi sågs sist, känns lite för längre faktiskt... men det är som du säger det blir så bra när man äntligen ses för man har längtat efter varann så mkt!



2009-09-24, 13:09:41 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?