Tröttisar!

2009-10-20, 15:20:15 / Kategori: Allmänt

 

Vi är för trötta för att göra nått annat än ligga i soffan just nu! Jag som skulle städa och plugga, får nog bli efter minst en timmes lång powernap! Senare ikväll kommer Cath och Frida hit på lite Ugly Betty och Deperate Housewife kväll... MYS!

 

Föresten så fick jag mitt löshår idag från Rapunzel, färgen var jätte fin! Men ett problem bara, jag har ju lyckats färga mitt egna hår i två färger... mitt på huvudet är det en jätte fin mörkbrun färg (som löshåret var) medans mina toppar är mer svartblåa. Så jag ska passa på att färga håret hemma hos Cityfrisörerna i Valbo på fredag när jag kommer hem, känns ju snyggare när hela håret är i samma färg och inte ser ut som en hår hjälm!

 

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?