Trött måndag!

2009-10-19, 13:05:11 / Kategori: Allmänt
Idag gick jag inte upp ur sängen förrän halv tolv. Delvis för att jag inte kunde gå upp! Alltså min träningsvärk har nått nya höjder idag, det är helt sjukt! Jag kan knappt gå.. och nu överdriver jag inte, jag typ haltar fram för mina lårmuskler gör så j*kla ont! Men men,, vill man ha roligt får man väl ta konsekvenserna av det antar jag!

Idag är vi lediga från skolan, men det är mycket att plugga idag.. vi har seminarium imorgon som vi måste plugga till. Jag hade helst bara legat i soffan och latat mig men jag får väl göra det imorgon istället då. Borde gå till affären och köpa en glödlampa för min lampa i badrummet gick sönder igår och det är ingen hit att kissa i mörkret.. Och nu när jag cykel är snodd får jag väl gå till affären! ... Jag är inte bitter!

Mina stackars ben... buhu!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?