Så var man fattig igen då!

2009-10-30, 01:52:09 / Kategori: Allmänt
Japp nu har jag dragit ut på att betala min räkningar hela veckan, så nu var det bara att bita i det sura äpplet och göra det.. Cause you have to pay your bills! Så nu är man 5000 kronor fattigare, ursch det är inte lätt att vara student. Men vill man ha en utbildning så man förhoppningsvis kan tjäna bra pengar i framtiden så måste man gå igenom denna fattiga period just nu...

Men för att prata om lite roligare saker.. snart är det helj! Fast det ser ut att bli en relativ lugn helj för min del, vi har en examinationsuppgift som ska vara inlämnad på onsdag nästa vecka som vi måste fokusera på. Så då är det lika bra att ha en chill helj för en gång skull så man slipper tappa en dag på att vara bakis. Så imorgon är det Idol och laga middag till Friday och på lördag är det Halloween chill med Cath och lite mat där med! Så god mat är nog den röda tråden genom min helj. Plus en massa plugg då förstås!

Idag var trion (Jag, Friday, Cath) och gjorde en storhandling på Ica Maxi och käkade på Max... Vi ska egentligen vara nyttiga och så men Cath hade inte ätit på Max nån gång i sitt liv!!! Så vi var ju bara tvunga, and she liked it! Nu ska jag försöka få lite sömn, vilket kan vara svårt när jag däckade i soffan mellan 19.30-22.00. Typiskt mig!


Okey vi har gått på reklamen, vi köpte Tresemme!

 

Hade lite ta hand om mig själv tid och passade på att ta ett bad, måste köpa nytt badskum

 

 

Ett försök till lite nyttigheter, mango och solrosfrön

 


frida

ja vi gick på det men ikväll ska jag testa om den lever upp till bevis! släng mangon och solrosfröna i väggen för idag är det fredag vilket betyder fett ska vi göra! ses snart :-)



2009-10-30, 10:46:10 URL: http://fridasundholm.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?