Så trött!

2009-10-06, 19:13:04 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit i skolan i två omgångar, så jäkla drygt! Först gick man upp och cyklade i minus grader till skolan och var där 8.15-10.00 sen var det bara att sätta sig på cykeln igen och trampa hem. Lagade mat, spagetti och köttfärssås, spillde ut maten över hela köket och över hela mig. Det var kul. Sen var det bara att åka till skolan igen och vara där i 45 min sen hem igen! Och jag svimmade av på soffan från 15 till 18.30 och jag känner mig fortfarande as trött! Vad är det för fel? Borde ju vara piggast i världen nu?!

Tur att man ska hem till Cath om en timme och bli bjuden på nybakt bröd och bullar! Mumms jag ser fram emot att blir lite bortskämd! Sen är det säsongstart för både Ugly Betty och Desperate Housewifes så det blir nice!
Den här veckan så har vi bara en till lektion, och den är på fredag så det bli massa ledig tid den här veckan! Så det blir en massa mys bara och plugg såklart... Längtar till heljen, då jag hoppas på lite utgång och kanske kanske kanske inom (paranteser att Sandra kommer hit), och så kommer baby på söndag!

Nu ska jag byta om och dricka lite mer aprikos jos! Peace out!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?