Ont i magen...

2009-10-05, 23:06:10 / Kategori: Allmänt
Tror att heljen bjöd på lite för många onyttigheter! Det var alkohol, chips, popcorn, pizza, läsk och godis och jag känner konsekvenserna av det nu! Har haft ont i magen större delen av dagen, för det övergick iförsig i ett illamående i en timme, för att sedan återgå till magont.. Så nu sitter jag här med magont alltså, ni som inte förstod det... det är alltså MAGONT jag har!

Heljen har iallfall varit super mysig, kom tillbaka till Örebro i torsdags kväll och med mig hade jag baby. Så det vart tidigt kväller på torsdagen och sendan en sväng till skolan på fredagen för att lämna in den hemska hemtentan. Sedan vart det en sväng till Marieberg och kollade runt lite, hittade bla sånna där träbokstäver som man formar till olika ord. Köpte bokstävera H O M E och satte upp ovanför tv, såg sött ut! Sen var det bara att åka hem och byta om till fest.. hade lite folk hemma på kvällen för att fira av att hemtentan var gjord, skit kul! Kvällen avslutades med en utgång på Frimiis som för övrigt var sådär, vet vart jag ska ta brorsan iallafall om han kommer och hälsar på!

Lördagen vart en riktig bakisdag med en massao cola, ikea korvar och chill! Passade på att bara mysa till det med baby framför körslaget! Sen i söndags vart det en sväng ut till Hallstahammar där baby hade hockeymatch och mamma och pappa åkte ut dit så jag fick lite sällskap! Oppala-sätra vann föresten över Köping som sög,, dom var att gäng loosers,,, looooooosers sa jag Frida! haha...

Sen idag har jag bara varit en sväng ner på stan med älsklingen, köpt lite saker till min lägenhet varav två kuddar till sängen. Sen åkte han hem, var inte lika hemskt att säga hej då som vanligt för den här gången tar det bara 5 dagar tills vi träffas igen! Satt upp lite hyllor och tavlor har jag också gjort, är inte riktigt nöjd med lägenheten än.. Vill ändra lite mer saker, håller på och letar efter sånna där väggtryck att sätta över soffan men har inte riktigt hittat nått än. Nån som har tips på var man kan hitta sådana?

Nej, nu får det räcka för idag nu ska jag ta en dusch för imorgon är det tillbaka till verkligeheten med skolan 8.15.. KUL!!!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?