Idag är jag bakis...

2009-10-18, 13:39:55 / Kategori: Allmänt
Ja idag mår jag faktiskt som man förtjänar, däckade i soffan när jag kom hem inatt.. vaknade halv nio imorse av att Selma hoppade upp på mig och började jama... som vanligt hade jag fortfarande sminket kvar och festkläderna på. Och när jag då reste mig upp ur soffan för att går in på toaletten så tyckte jag att min soffa såg riktigt skitig ut (skitigare än vanligt) och då var den full av JORD!! Så slog det mig att jag hade ramlat i en jordhög påväg hem från krogen och dragit med mig halva högen in till min soffa... KUL.. PLus att jag typ inte kan röra mig för jag har ont överallt. Seriöst överallt!

Här är lite bilder från igår innan allt spårade, haha.. vi var fulla och glada och snygga!


Snällt att när man ramlar så knäpper min vänner kort, inte hjälper mig upp..haha..

Jocke och Cath

 

Jockes kompis och Jag (Shit visst är mitt hår mörkt!)

 

Cath och Ida

Lisa, Cath och Jag

 

Nu började de spåra,, jag och Cath ramlade från våra stolar ner på golvet och krossade Änglas klösträd, förlåt Ängla!

 

 

 

 


Fannybunny

GOOOD!

I´ll tell the girls!

Jaaa ditt hår är möööörkt.. Men de e fiiiiiiint :D

Du e alltid fin ;) Satt i löshåret också eller? :)

Vi ses snart ;) Men förresten, jag tror jag kör bil.. De verkar bli billigare! Helt sjukt egentligen! Men men! PUUUSS



2009-10-18, 16:54:41

frida

sjukt fint blev ju håret, sjukt snyggt! :-) i morgon ses vi, ni har en del att berätta sugarmamas! pussis



2009-10-19, 00:09:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?