Fredags kvällen ter sig mot sitt slut...

2009-10-10, 01:17:59 / Kategori: Allmänt
... Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte, är nämligen inte trött än. Men med tanke på att det bara visas skit på tv just nu så lutar det mer åt sängen. Varför är fredgar en sån jäkla dålig tv dag?

Cathrine och Jocke stack iallafall hem för ett tag sen, vart en riktigt mysig kväll... Bjöd till och med på lite gymnastik uppvisningar, var dock mest Cath som briljerade på det. Jag ska bannemig hitta en sak, EN SAK, som jag är grymt bra på... vet inte vad det ska bli, men nått ska jag åtminstånde kunna briljera med!

Imorgon är det iallafall lite fesligheter, vi ska se fotboll hemma hos Cath och sen blir det förmodligen utgång.. måste bara ner till stan en sväng först och se om jag kan hitta nått nytt att ha på mig imon, har inget att ha på mig som vanligt!


Visst ser det gott ut,, det ska jag säga er... det var det faktiskt också!

Försökte att duka lite mysigt...


Nää jag blir nog uppe ett tag till, höres imorgon gott folk!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?