Fredag!

2009-10-30, 18:59:15 / Kategori: Allmänt




Kom på att jag glömt att visa min nya frisyr, har ju satt i extensions nu. Mamma som kämpade med det i flera timmar förra veckan, hon var en naturbegåvning. Med tanke på att jag hade så kort hår innan och att mitt riktiga hår inte är inklippt i löshåret så krävs det lite arbete för att det ska se bra ut... Men jag gillart! Långt hår is the shit!

Nu ska jag börja förbereda lite mat här hemma,
Friday, Cath(+1) kommer över på middag.. Sen blir det Idolhäng såklart, en perfekt fredagskväll med andra ord!

Smell you later bitches!



Mamma

Hej gumman

o ett stort tack för ditt förtroende att få hjälpa dig. Det var bara roligt:)

Hoppas du är nöjd för du är jättefin!!



puss o kram



Mamma



2009-11-04, 00:06:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?