Fredag igen!

2009-10-16, 16:13:24 / Kategori: Allmänt

Shit vad veckorna går fort nu för tiden! Känns som att det nyss varit helj,, men jag tackar och tar emot! Baby har varit här hela veckan så vi har hunnit med massor med mys.. men nu när det blir helj körde jag ut honom så jag kan ut och festa lite! Haha nej då, han var tvungen att åka hem och...  faktiskt festa han med iförsej. Men jag kommer hem till Gävle nästa helj igen så det blir inte så länge mellan vi ses så det är ju bra! ♥



Idag har jag iallafall varit på stan med Cath och köpt en foundation, två hår färger oh ett halsband. Cath kommer snart hit så ska vi färga håret på mig... Hoppas på lite mörkare. Sen så ska vi pyssla lite och jag ska städa ut min garderob tror jag, och sen ska vi till Ida ikväll och kolla på idol så det ska bli myyyyyss!

Visar before och after bilder senare ikväll! Smell you later bitches...





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?