6 Månader idag!

2009-10-14, 17:04:29 / Kategori: Allmänt

LOVE <3


Idag är det precis 6 månader sig jag och Baby blev tillsammans! Vi har firat det med lite shopping på stan och vi skulle egentligen ha gått ut och käkat ikväll men vi hade ingen aning om vart vi skulle gå. Plus att vi är så jäkla flumm idag, så jag tror inte att nån resturang skulle vilja ha oss där! Så vi bestämde oss för att slå på stort och laga god middag hemma, så det ska bli mys! Vet inte vad det blir än,, baby skulle överraska mig men jag vet iallfall att det blir vin till... Så det kan inte bli annat än bra.

Jag måste bara visa en bild på min nya toalett som ja fick idag! Fickt till och med det efterlängtade duschmunstycket uppsatt med... men min toalett är så fin nu, helt ny och fräsch!!!


Sandra

Grattis till er!



2009-10-14, 20:06:15 URL: http://gustis.blogg.se/

Mamma

Hej på er!

Hoppas ni hade en jättemysig middag:)



Kram på er!



2009-10-15, 11:17:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?