Sol och bakverk!

2009-05-27, 18:19:39 / Kategori: Allmänt
Shit dom senaste två dagarna har varit underbara med värme och sol, har legat ute och pressat både måndag och tisdag har till och med hunnit med att bränna mig. Så igår fick jag till och med använda solskydds faktor, behövs det solskyddsfaktor i Sverige så måste det väl klassas som sommar! Just det, åt massa goda sallader också!



Idag har jag gjort lite ärenden sen så har jag bakat en massa till imorgon för då fyller Micke 23 år. Har bakat kanelbullar, blåbärspaj, hallonpaj, kladdkaka och chockladbollar så jag harlegat i. Det ska understrykas att det var allra första gången som jag bakade bullar, och visst såg dom goda ut! Imorgon så åker jag iallafall till Stockholm med min kära mor, vi ska nämligen en på en makeupkurs senare på kvällen så det blir nog spännande! Blir ett besök på stan på dagen innan kursen börjar, så det ska bli mys!


Fääänny

Va duktig du är!

Mmm ser gott ut :D Vill ha! Skicka me posten ;)



2009-05-27, 20:03:46

Gloria

Dom kanske vill ha med dig som en frisk vind där på boendet! ;)



2009-05-27, 20:55:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?