Min kamera!

2009-05-19, 15:18:22 / Kategori: Allmänt
Passade på att tömma min kamera som jag fick hem från Hawaii nu i veckan, så här ser mitt rum ut just nu föresten. Dags att ta reda på kanske?


Här kommer lite bilder som jag hittade på kamera, här är några bilder från hotellet som jag och Niklas bodde på i några dagar på innan vår andra termin började. Visst ser de underbart skönt ut!


Här hängde vi mycket, på Human Society. Slutade ju med att vi adoptera två små sötnosar själva



Här är dom, hittade till och med bilder från när dom var helt nya.. alltså kattungar!



Fanns även några bilder från hur hemsk vår lägenhet såg ut när vi fick den, tror ingen har sett de faktiskt. Var kackerlackor överallt och badrummet var grönt medans köket var blått, men de fixade vi tll.



Ge mig sommar, sol, värme och blå himmel!




Nu vart de en del kollage, men de får ni stå ut med. Har en rejäl Hawaii-abstinens nu så det får ni stå ut med. Nu ska jag iallfall ta reda på alla kläder som ligger på min säng som ni såg på bilden längt upp. Sen blir det tisdags mys med Sandra ikväll, hon har jobbat hela heljen så jag har inte sett henne på ett tag nu! Ciao Ciao!

gul

nice ass ;)



2009-05-20, 18:43:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?