Lovely Thursday!

2009-05-14, 11:48:42 / Kategori: Allmänt
Igår var jag hemma hos Martin B på födelsedags fika, vi blev kvar där ett bra tag var sånt trevligt sällskap och det var kul att träffa en del som man inte sett på hur länge som helst! Lät som att det blir grillfest på lördag så då får man chansen att catch up lite mer, jag som trodde jag skulle ha en lugn och ekonomisk helj men de brukar ju aldrig sluta så. Är väl roligast så! Men idag då, vad händer då? Ska nog inte göra så mycket, ska till Tempo och lämna lite skor hos Sandra, nån på hennes jobb skulle på maskerad och behövde låna ett par partyskor. Sen skulle mitt rum behöva städas och jag måste skriva klart lite arbeten för min kurs jag läst på högskolan, men inget av de låter jätte lockande men det är saker som måste göras..

.
Bild från 2007 på min och Sandras balkong på Gran Canaria, ta mig tillbaka!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?