Kinky Kitten

2009-05-05, 13:12:28 / Kategori: Random thoughts
Yes, tydligen ska jag heta Kinky Kitten om jag skulle vara porrstjärna enligt nått test på internet. Vill ni kolla upp vad ert namn blir så fyll bara i för och efternamn på den här sidan! Lite roligt om man inte har nått annat för sig tyckte jag...

Iallafall har jag en ganska dålig dag idag, är väldigt besviken på hemtjänsten (där jag ska jobba i sommar) dom har krånglat till mina tider jag skulle jobba på så jag får jobba mycket mindre, så jag hoppas att dom tar tag i det och fixar de nu annars vet jag inte vad jag ska göra! Så jag är lite små butter pga av de som ni kan förstå, i värsta fall får jag väl sticka och plocka vindruvor i Frankrike eller nått sånt...

Som tur är kommer iallafall Niklas hit nu och göra mig lite sällskap och senare ska jag hem till bästaste som vanligt och laga mat och kolla på Gossip Girl. Sandra har föresten börjat ha matlagningskurser med mig varje tisdag så jag kan laga nån maträtt om jag nån gång skulle få för mig att göra de! Får se vad som står på menyn idag?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?