Introduktion idag...

2009-05-11, 12:41:31 / Kategori: Allmänt
Idag ska jag gå på introduktion på Furugårdens demensboende, får se hur det blir. Jag är minst sagt nyfiken!
Kom nyss hem från tandläkaren och satt och kollade igenom lite gamla bilder på datorn och hittade den här bilden på mig. Shit vad jag saknar mitt hår som de såg ut på den tiden, långt med blonda slingor i. Varför skulle jag få för mig att bleka sönder det, de fattar inte jag? Var ju så fint som de var liksom, men att man aldrig ska vara nöjd!
Till råga på de det så ville jag göra lite blonda slingor nu till sommaren för att se lite sommarfräch ut, men min frisör blånekade mig och sa att det skulle falla sönder om jag blekte det nu så jag ska verkligen försöka att inte göra nått alls med det i nån månad nu och bara låta det vara och sen till hösten kanske jag får lov att lägga till lite blonda slingor!


Nu ska jag fortsätta med min tvättning innan jag drar till jobbet, slutar vi nio ikväll så vi höres då!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?