Bakat kladdkaka!

2009-05-13, 15:57:27 / Kategori: Allmänt
Jag sprang runt och tvättade och städade lite så blev jag så sugen på en kladdkaka, så jag googlade ett recpet och slängde ihop en och den blev super god! Slänger upp en bild så får se.. Men jag skulle så gärna vilja ha en ny kamera, min kamera är kvar på Hawaii fortfarande och den är asskass ändå. Ska nog investera i en ny i sommar när man har lte mer pengar har jag tänkt.

Ikväll ska jag hem till Martin B som fyller år idag, GRATTIS, på lite fika. Ska blir trevligt, hoppas få se lite folk som man inte har träffat på ett tag. Appråpå ingenting, jag har alltid tyckt om The Hills men aldrig riktigt föjlt se slaviskt eller nått, men nu har jag börjat titta på de från första säsongen nu. Och de är så kul och se vilken skillnad de har blivit på alla karaktärer på bara två år, dom ser så små ut. Länk. Men är de så att dom följer ett manus eller är de "på riktigt" nån som vet?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?