Äntligen, en ny garderob!

2009-05-11, 21:47:55 / Kategori: Allmänt
Hört en fågel viska att min halva garderob som jag har haft kvar på Hawaii sedan i december har kommit hem till Sverige igen, med tanke på att jag inte har någon aning om vad jag har lämnat kvar där så är det som att jag har fått en helt ny garderob! Har för mig att det är en del party klännigar plus skor och andra sköna sommar kläder... Får nog bli ett besök till Stockholm i heljen och se om jag kan hämta upp dom, skulle vara så underbart skönt att få det gjort!



The good old US and A

Kom precis hem från jobbet nu har i princip fått schemat för hur jag ska jobba i sommar och det ser ganska bra ut, blir en del jobb trots allt. 9 veckor totalt, från den 15 Juni till den 14 Augusti. Nice. Nu blir de tidigt kväller för mig, ska ju upp vid sex imon. Ursch de var länge sen jag började så tidigt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?