White Chicks!

2009-03-19, 23:54:10 / Kategori: Random thoughts
Ligger i sängen nu och ska sova om ett tag, tänkte sätta på filmen White Chicks som jag har sett typ tusen gånger men jag tröttnar liksom aldrig på den! Är lika rolig varje gång! Dålig film att bli trött till dock, kommer ju sluta med att jag ligger i sängen och asgarvar, piggare än någonsin...

Idag har varit en bra dag iallafall! Började dagen med att gå upp och färga håret, hade ju köpt en chocklad brun färg för jätte länge sen men jag har bara inte orkat sätta i den. Men de gjorde jag och de blev okey, lite mörkare än tidigare iallafall. (bild kommer imorgon) Sen drog jag hem till Niklas och lyssnade lite på när han och Magnus repade. Super duktiga var dom, sen drog Magnus och jobbade och jag och Niklas in till stan för att käka lunch. Lyckades tajma Johan Ls lunchrast så han hängde på han med, åt på Waynes dom har ju så goda sallader. Sen skulle jag ha köpt nytt löshår men jag var för snål för tillfället så jag köpte en glass istället. Lite mer ekonomiskt sådär!

Imorgon så tror jag att det blir Let´s Dance med Sandra och lite vin! Ska bli mys! Sen blir de säkert en rätt så lugn kväll i överigt, åker ju som sagt till Stockholm på lördag så jag vill vara utvilad tills dess... Ska bli så kul!

Ps. Idag använde jag min skinnjacka för första gången 2009 plus mina nya solglasögon, är våren på väg tro? Ds.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?