Varit på väg hela dagen...

2009-03-10, 15:51:37 / Kategori: Allmänt
Ställde klockan på 08.30 imorse, med tanke på att jag la mig så tidigt igår tänkte nämligen gå upp och dra mig till högskolan och plugga lite, snozade några gånger och klockan blev 09.30 och så stängde jag av klockan med inställningen att gå upp. Blundade en sista gång och sen nästa gång jag öppnade ögonen var klockan 13.00! Lyckat! Jag skulle behöva en sån där väckarklocka som Kalle Anka har, i det där avsnittet som alltid visar på juldafton när dom åker husvagn, en sån som drar av täcket automatiskt när det ringer och piskar en tills man går upp... det kanske skulle fungera?

Iallafall så har jag varit halvt om halvt på väg till skolan hela dan, men jag har dragit ut på det pga av de pissiga vädret! Så nu tänkte jag att jag lika gärna kan vänta tills pappa kommer hem med bilen så tar jag den istället. Sen åker jag till min Sandra och kollar på lite Gossip Girl och Linda Rosing, ska bli mys! Sen skulle Christian och Niklas komma efter dom sett på valbo hockey matchen och kolla lite på film.


Fanny

Tack tack tack :D Va söt du e! Ringer dig imorrn kväll :) Puss puss



2009-03-10, 18:07:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?