Städat och klart!

2009-03-18, 19:14:10 / Kategori: Allmänt
Nu är jag precis klar med att städa mitt rum, går ju så snabbt men tanke på att det är typ 10 kvdm stor! Slänger jag en tröja på min säng så ser det jätte stökigt ut på en gång, men rent och mysigt blev det nu iallafall. Tänkte slänga mig in och ta en bad och slappa lite, känner mig lite slut i kroppen faktiskt. Har ingen aning om varför?

Igår vad jag iallfall hos Sandra och vi hade vår sedvanliga Gossip Girl/Den rätta för Rosing kväll minus översovningen då, iallafall nu i några veckor när Christian är hemma igen och gör praktik. Jag köpte iallfall med mig massa godsaker, vi hade typ allt. Chips, lösgodis, bullar, kakor och cola såklart! Mådde ju måttligt dåligt när jag gick därifrån. Vi såg iallfall dom två sista avsnitten på säsong ett på Gossip Girl och de var så spännande, ska sätta igång och ladda ner säsong två redan nu.

Idag var jag iallafall en sväng på stan och köpte en
infltyttnings/kombinerad födelsedags present till Malin Ö, ska ju dit i heljen är det tänkt! Är ju aningen trött på Gävles begränsade nattliv vid det här laget så nu är det dags att göra Stockholm, det kommer att bli jätte kul! Passade även på att köpa mig en ny liten väska och en kjol som jag hade tänkt att ha till heljen, från gina såklart! Vill bara hitta ett litet mer färgglatt linne att ha till! Tips nån?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?