Sjuk=TV&Dator

2009-03-03, 19:08:39 / Kategori: Allmänt
Ja vad kan man göra när man är sjuk förutom sitta framför datorn och se på tv? När man inte orkar göra nått annat?
Jag som trodde att jag skulle ha min vanliga övernattnings/gossip girl kväll hos bästaste ikväll, men jag fick ställa in... Vill inte smitta ner henne, så vi blir två stycken som måste ligga hemma och tycka synd om oss själva. Men jag saknar våra underbara tisdagskvällar redan! Har ju inte sett henne nu sen i lördags, känns ju länge juh! Sorry att ni får höra på mitt tjat nu, men det är bara så tråkigt att vara sjuk!

Kollade iallafall upp tv-tablån för ikväll, så här kommer min kväll se ut ikväll
  • 19.00 -20.00  2½ men
  • 20.00 -21.00  Den rätta för Rosing
  • 21.00 -22.00  The Mentalist
Sen fanns det inte så mycket mer att titta på... Ursch vad uttråkad jag är just nu! Väntar på att min älskade mamma ska komma hem med lite halstabletter och soppa, till och med hon måste tycka att jag är sjuk nu. Hon brukar aldrig vara så snäll när jag är sjuk som hon har varit dom senaste dagarna, igår köpte hon en VeckoRevyn och en 200 grams Marabou Daim chocklad och idag soppa och halstabletter.



Kan inte låta bli att titta på hennes nya program! Tror nog att Sandra också kommer sitta bänkad framför tv kl åtta med! Då är vi två iallafall...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?