Sitter i soffan och dricker vin...

2009-03-06, 22:08:05 / Kategori: Allmänt
Nu har jag städat hela huset och till och med tvättat, på en fredagskväll.. jag vet inte varför men man känner sig så mycket duktigare bara för att man gjorde det på en fredagskväll. Har äntligen målat mitt nattugsbord svart med, vilket jag har planerat att göra det över ett år nu, men det har inte blivit av. Men nu är det jätte fint! Visar bilder sen.

Åt iallafall super god middag idag, hela famlijen så det blev riktigt fredags mys! Vi åt italienskt med massor av olika sorters salami, parma skinka och massa oster och pasta. Igår var jag även ute och käkade på Olearys för första gången och det var riktigt gott där, kanske lite för starkt för min smak men gott! Sen var jag iväg och såg på filmen "Män som hatar kvinnor" och jag hade inga riktiga förväntningar på den för att jag hade varken läst boken eller sett någon trailer för filmen. Men det var verkligen jätte bra, hemsk, men super bra! Rekomenderar den verkligen, den berör...

Imorgon så vet jag faktiiskt inte alls vad som händer, har inget några specifika planer för en gångs skull. Vi får se hur det blir, händer säkert något kul! Det är ju trots allt lördag.



Mr. Mes

Jag gillar Light produkter!..



2009-03-07, 01:13:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?