Så sjukt BAKIS!

2009-03-15, 15:43:51 / Kategori: Allmänt
Idag är inte en av mina bättre dagar, var länge sen jag var så här bakis! Eller så känns det extra mycket idag för att jag tog det så lugnt förra heljen att min kropp har glömt bort hur det känns dagen efter? Hur som helst så blir den här dagen en lugn dag, orkar inte med så mycket annat. Med till gårdagen då, hade iallfall jätte trevligt! Blev kanske lite väl mycket att dricka men så kan de få vara ibland. Jag, Sandra, Janna satt iallafall hemma hos Malin Ö och drack drinkar och kollade på Schlager finalen och vi var super seriösa. Vi satt och fyllde i den där tabellen som man fick i gårdagens GD och gav egna poäng och hade våra egna deltävlingar. Måns Zelmerlöw blev till slut iallfall vår favorit, och fick vår 12:a men det hjälpte tydligen inte alls! Skräll att Malena Ernman vann tyckte jag, hade jag aldrig trott men vi var rädda där ett tag att Caroline af Ugglas skulle kamma hem segern. Men med vår historia att skicka svenska poplåtar till Eurovision som floppar så kanske den här låten kan skrälla där med då!

Vår 12 poängare!




Schlager, nja inte enligt mig...




Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och åka runt och samla ihop alla mina saker som jag så fint har spritt ut över Gävle! Skjutsa Malin Ö till tåg stationen och åka hem till Sandra och Christian och hämta lite saker.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?