PM klart?

2009-03-11, 00:57:38 / Kategori: Random thoughts
Nu tror jag att jag är klar med mitt såkallade PM som vi skulle presentera för klassen imorgon, har ju inte skrivit ett sånt någon gång tidigare så det fick bli som de blev. Jag menar, hur mycket kan man förvänta sig så här sent på natten?
Jag som kom i säng klockan 22 igår, det var tydligen bara en engångs förteelse! Kunde inte låta bli att snaska på lite godsaker när jag skulle plugga, ostar och salami är så mycket godare än godis och chips. Ska börja med de istället!

Nu ska jag iallafall göra mig iordning för kvällen och se om jag kan somna
, är lite trött nu faktiskt. Sandra och jag hann iallafall med att se "Den rätta för Rosing" och två avsnitt av Gossip girl och det slutade så spännande! SHIT! Vi hann med lite planering om heljen med, men återkommer om de senare. Sweet Dreams!


För er som kansk inte är sånna vatten älskare, jag inkluderat, så hjälper de verkligen att tillsätta nån gurkskiva. Det ger verkligen lite extra smak. Tips!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?