Ont i magen...

2009-03-31, 22:59:23 / Kategori: Random thoughts

Jag sitter här med världens magknip och jag vill gärna skylla de på mitt såkallade "träningspass" jag hade igår med mamma men tyvärr så är det nog för att jag har ätit för mycket mat och godis. Undra om glass hjälper? För när man var liten och man hade ont nån stans eller vara var sjuk så fick jag alltid glass och de hjälpte verkligen! Så har jag allvarliga funderare på att äta lite glass och intala mig själv att jag kommer må bättre efter de...

Detta är riktiat till Sandra! HUGO VANN,, haha! Men visst såg dom lite kära ut iallafall, ska gå in på tv5.se och läsa hur det har gått för dom. Antar att den sidan kommer att vara överbelastad nu, för det är väl så många som är intresserade av att veta de (läs:ironi)



Imorgon ska jag åka till Falun en sväng och träffa Gloria för en lunch och gå på stan en sväng, ska bli MYS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?