Nyss hemkommen från skolan...

2009-03-11, 16:37:53 / Kategori: Allmänt
Har nyss slevat in mig massa köttfärssås, makaraoner och majs. Mums var de! Vaknade 15 minuter innan min buss skulle gå i morse (läs:kl.12.15) så jag hann iallafall inte göra mycket annat än att slänga på mig lite kläder och springa till bussen, i snörusk och kyla. Så jag satt tre timmar i skolan och höll på att hungra ihjäl, jag menar man kan ju inte överleva på ett äpple hela dagen. Förstår inte dom som går på sånna där frukt dieter, man blir ju inte mätt! Jag måste ha riktigt mat, helst kött för att klara mig. Frukt för mig är ett mellanmål inget annat.

Nu tänkte jag iallafall ta mig en riktigt lång och varm dusch,
sitter även och lyssnar på Caroline af Ugglas låt "Snälla Snälla" alla pratar ju om att det är sååå bra och nu har den ju faktiskt gått vidare till final i melodifestivalen med. Så jag ska nog ge den en chans, eller vad tycker ni? Hon har ju personlighet iallfall och hennes inlevelse kan man ju inte klaga på...





Fanny

HELVETE HELLER, världens sämsta låt! Usch usch borde den heta! ;)



2009-03-12, 16:19:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?