Nej nu ger jag upp!

2009-03-02, 12:07:10 / Kategori: Allmänt
Dom senste dagarna har jag pratat om att tänka positivt, och allt saker och ting blir som man tänker. Så jag provade på att tänka mig frisk, vilket inte riktigt har haft den framgång som jag hade hoppats på. Så jag ska fortsätta att vara positiv, för allt blir så mycket lättare då men jag tänker erkänna mig själv sjuk. Jag kan inte förtränga de längre... Jag är sjuk!
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan, så idag ser min dag ut ungefär såhär :
  • Kommer alltid ha en kopp the redo, med förkylnings honung i
  • Kör på stark soppa, har fått för mig att stark mat hjälper
  • Knarka C-vitamin, min doktor sa förr att det finns inte nått som heter för mycket C-vitamin
  • Mina alvedon ligger mig varmt om hjärtat så dom ligger redo på soffbordet
  • Ställer in alla mina planer idag och ska bara ta det lugnt och fokusera på att bli frisk
Så här känner jag mig idag, alldeldes suddig och allt är som en dimma...
Så rolig verkar min dag se ut idag, dags att återgå nu till mitt soffliggande då!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?