Lite halvdåliga uppdateringar den senaste tiden...

2009-03-29, 20:43:18 / Kategori: Allmänt
Imorgon börjar mitt nya liv, en mening som jag har sagt så många gånger förr, men imorgon då ska de verkligen stämma! För imorgon ska mina underbara föräldrar köpa mig ett nytt gymkort och de behövs verkligen för min kondition är just nu inte alls nått att vara stolt över. Så målet är väl att träna mist 3 gånger i veckan iallafall, så lär väl nått hända tillslut. Sen så har jag också fått för mig att jag kanske ska ta och se till att mina andra garberob halva kommer hem från Hawaii, har ju legat där i snart tre månder nu och nu börjar jag verkligen sakna alla mina kläder och skor! Så jag ska se till att dom kommer hem inom dom närmaste veckorna.

Heljen var iallfall jätte mysig, tog de mest lugnt i fredags med tanke på att jag hade högskoleprovet att göra på lördagen. Så det vara mest mys framför tvn och jag höll mig till ett glas vin bara! Sen var de ju högskoleprovet på lördagen och trots att man sitter i typ 8 timmar i sträck och skriver den där (läs: jäkla) provet så går tiden iallfall ganska fort, men runt tre tiden så är hjärnan helt snurrig av alla texter man läst. Men det kändes ju som att de gick okey, men så har de känns dom andra gånger med men det har inte visat sig gått så bra ändå. Men jag håller tummarna! Sen var det iallafall bara hem och byta om, hann med lite vin och champange hemma, sen var det bara att dra in till stan igen för middag på Brända. Det var super mysigt, mysigare att lyxa till de sådär ibland istället för att förfesta hela tiden och bara dra ut på krogen. Men tröttnade ganska snabbt på krogen så jag drog innan stängning, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig!

Har inga bilder sen igår heller,
läste på Sandras blogg att dom tydligen var för fula för att visas offentligt,, haha! Så jag bjuder på dom här bilderna istället...



Ge mig värme och sommar! Ge mig Hawaii!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?