Fortfarande vaken...

2009-03-13, 02:55:22 / Kategori: Random thoughts
Jag satte i filmen "Babas Bilar" med vetskapen att den var en AS dålig film, men vad händer då? Jo den bli plötsligt intressant, varför blir allt så mycket mer intressant på nätterna? Så är det iallfall för mig. Så nu ligger jag här i sängen, lagomt pigg kvart i tre på natten... lyckat! Har iallafall hunnit med att sola idag, kollade på film med Niklas ikväll och stoppade i mig allt för mycket chips och dipp.

Ser iallafall fram emot heljen, var ju lugn förra så jag har ju lite att ta igen den här heljen. Imorgon är så hoppas jag på middag och kanske lite lets dance med vi sen på lördag ska vi ska ha lite tjejfest är det tänkt, det är ju trots allt melodifestival så i all schlager ära så kan man inte annat än att klä upp sig till tusen och vakna med sitt allra bästa party humör!
Vilka håller ni på i finalen föresten? Det har ju varit så många deltävlingar så man kommer ju inte ens ihåg vilka som har tagit sig till finalen...

Nu ska jag iallafall försöka få mig lite sömn.


PS. Jag lagade mat igår kväll och det blev gott. Snacka om stolt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?