Dags för kväller kanske?

2009-03-25, 00:22:34 / Kategori: Random thoughts
Däckade i soffan vid nio tiden, i mammas knä.
Vaknade vid elva, hade då sovit två timmar.
Gick upp och borstade tänderna, la mig i sängen.
Blev plötsligt väldigt pigg, inte alls lika trött.
Började kolla runt på facebook, chatta på msn, kolla bloggar.
En timme gick, tittade på lite gamla bilder och drömde mig bort.
Tröttheten kom kypandes igen, bestämde mig dock för att blogga ändå.
Tankar om en hurtig promenad imorgon bitti kom, dom lades ner ganska snabbt.
Började tänka på vad jag skulle äta till frukost imorgon bitti.
Nu är jag hungrig istället, vill ha frukost!
Så nu tänker jag blunda och somna, sen vakna om några timmar igen.
Gå ner och äta en super frukost.
Just so you all know....

Ge mig sommar, bruna ben och sol


Fan, bror ligger redan och snarkar... han stör min nattsömn redan!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?