Dags att sova snart...

2009-03-23, 00:15:33 / Kategori: Random thoughts

Idag kom jag hem från min 24 timmars resa till El Stockholmo, Malin Ö hade ju inflyttnings/fördelsedags fest igår och vi hade det jätte kul! Vart 6 stycken tjejer så vi öste på i princip hela kvällen, jag och Cissi åkte tåg ner till Stockholm vid ett tiden på lördags eftermiddag och körde en lite sväng på stan (köpte nytt löshår) och käkade lite Sushi... som jag hade längtat efter Sushi, hade ju inte ätit de på flera månader! Sen så gick vi hem till hennes super mysiga lägenhet och drack vin och åt kladdkaka och gjorde oss iordning innan vi drog till Älvsjö. Vi ramlade ju såklart in sist av alla, som vanligt när det kommer till att passa tider...

Men vi hade en super mysig middag, Malin Ö hade dukat så fint och gjort jätte god mat och hennes lägenhet var super mysig. Medeltempraturen i lägenheten låg väl på runt 27 grader, vilket är helt i min smak! Sen så satt vi alla och snacka skit hela kvällen och drack massor innan vi drog till stan, om jag minns rätt så åkte vi till kungsholmen till en schlager ställe som hette Lemon bar, var riktigt litet där och packat med folk men det var mysigt. Planen var ju att stanna till där och sen dra till stureplan, men av vissa anledningar så blev vi kvar där hela kvällen tills dom stängde. Men vi hade de kul, med massa drinkar och en strippstång!

Jag och Malin Ö ramlade iallfall in i hennes lägenhet runt halv sex tiden helt sönder frusna efter vår något omständiga resa hem. Men kvällen var riktigt lyckad och jag hade de jätte kul, nästa gång ska vi se till att dra oss till lite fler ställen bara. Har tyvärr inte fått några bilder än, men dom laddas upp så fort jag får tag på dom. Vissa lite för barnvänliga dock!

Nu ska jag iallfall sova lite, ska ju nämligen upp och provjobba imorgon klockan nio. Får se hur de går, spännande!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?