Chips & Cola

2009-03-09, 17:14:04 / Kategori: Allmänt
Sitter just nu och smaskar i mig lite Sourcream chip och dricker massa cola, tänkte att jag nämligen skulle ta mig en promenad så jag måste ju fylla upp depåerna lite grann! Såg precis mig själv i spegeln för första gången på hela dagen och damn jag såg blek ut! Så min promenad kommer nog att styras mot solairet om jag känner mig själv rätt. Det dryga är att jag tappat bort mitt Visa kort (läs:igen) och måste hålla på att föra över pengar till andras kort och sen ta ut pengar, men det är smällar man får ta om man är en född klant som jag.



Sen ska jag ta mig ett långt bad, bästa sättet för vardagslyx tycker jag!
Sen blir det till att plugga lite, blir lite svårt med tanke på att jag inte har införskaffa mig kurs litteraturen än. Men det löser sig nog!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?