Äntligen Lördag!

2009-03-14, 13:00:20 / Kategori: Allmänt
Idag så är det tjejfest hemma hos Malin Ö!
Är riktigt taggad! Plus att det är schlager final ikväll... jag menar det kan inte blir så mycket bättre än så här! Vet bara inte vad man ska ha på sig, måste vara de dagliga i-landsproblemet? Gjorde iallafall värsta klippet nyss, köpte ett par super snygga skor för 200 kronor på SkoHuset, har verkligen sprungit runt och letat efter ett par snygga party skor hela veckan men jag har inte hittat nått eller så är alla för dyra för min smak.

Men jag blev förälskad i dom här, plus att dom var billiga!



Jag och Sandra tänkte bli drinkmästare ikväll
, vi är ju jordens vin drickare egentligen men vi tänkte att omväxling förnöjer ju så nu har vi bunkrat upp med massa goda drink ingredienser. Plus att jag köpte en flaska champange till oss i sann schlager ära! Vi ses kanske ute i dimman ikväll!

XOXO





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?