Onsdag

2009-06-03, 16:54:39 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade jag av världens huvudvärk! har bara haft migrän en gång tidigare i mitt liv, men den här huvudvärken hade migrän varning. Men nu mår jag iallafall mycket bättre och har inte alls lika ont i huvudet, känner att jag börjar friskna till lite nu, är väl inget annat än dags måste jag säga. Igår var jag iallafall hemma hos bästaste och skvallrade lite och kollade klart på säsong 2 av Gossip Girl och både Sandra och jag låg och små snyftade lite på slutet, ge oss säsong 3 nu TACK!

Nu ska jag iallafall åka iväg till baby och äta lite middag är det tänkt och får jag som jag vill så blir det bakad potatis, sallad och kyckling! Låter gott va?! Sen imorgon så tar min kusin Viktor studeten, så är det en tripp till Stockholm som gäller... kan inte fatta att han blivit så stor, tyckte nyss att han började gymnasiet. Tiden går så sjukt fort! Men det ska iallafall bli trevligt, hoppas bara att dom får någorlunda bra väder så dom slipper fira i regn och rusk.


Mmmmmmm....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?