Kanske dags att uppdatera?

2009-06-16, 17:44:58 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag hemma hos Baby i Hofors, kom hit igår kväll efter jag jobbat (japp nu har jobbandet dragit igång på riktigt) och väntar på lite middag senare, ska bli mys! Var ledig idag och börjar inte förrän klockan 15 imorgon så det känns skönt. Idag har jag mest försökt få undan lite plugg, men när man vet att det är så mycket som måste göras och man har noll självdiceplin så är det inte så lätt... ändå är jag super positiv till att börja plugga till hösten?

Iallafall så börjar midsommar närma sig, sommarens enda högtid, och jag jobbar från 7-21 på midsommar dagen så det blir inte mycket alkohol för min del iallafall.. har till och med haft allvarliga funderingar på att köpa lite alkoholfritt vin och öl så att det kan smaka midsommar iallfall. Det lutar iallafall till att vi ska fira midsommar uppe i Niklas stuiga i Hälsningland om vädret tillåter. Hoppas på lite bättre väder än dom senaste veckorna iallfall, jag  menar jag begär bara lite upphåll och en tempratur över 10 grader!



Nu ska jag gå och pussas lite med Baby!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?