Heljen var lugn, nu kommer paniken!

2009-06-01, 14:56:50 / Kategori: Allmänt
Min helj har varit superlugn, har inte druckit en droppe alkohol (nästan) och jag har inte ens varit ut på krogen. Har mest legat och solat och tagit det lugnt, har åkt på världens förkylning så jag har inte orkat så mycket mer än de. Men nu känner jag verkligen hur det kryper i kroppen! Är fortfarande sjuk och mår inte super, men den här lugna heljen börjar komma ikapp mig nu. Får ta igen det nästa helj, eller hur Sandra!

Iallfall så lyckades jag ta mig till min farbror Tomas 50-års fest i Årsunda lördags iallafall, och det var mysigt. Vädret var underbart och det bjöds på jätte god mat och underhållning. Var ju chaufför åt mamma och pappa så jag kan nog säga att jag var den lugnaste på plats. 40 plusare kan hålla i gång dom med! Bjuder på lite bilder!

Var lite sådär lagomt somrigt klädd, årets första kväll utan strumpbyxor!
Kolla in pappas "fakesmile" nere på colloaget där han sitter bredvid mamma, han påstår sig ta efter mig?!



Fanny

Thanks lovley! :D

Du e grymt fin på den där bilen, gillar klänningen också! :)

På lördag kommer jag inta Gaddaborgsgator för två nätter, sen blir det New York ;)

Pöss



2009-06-02, 11:23:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?