Fredag är städdag...

2009-06-05, 13:43:02 / Kategori: Allmänt
Idag är det städning som gäller, super skitit hemma hos mig så jag tänkte fixa det! Ni ska se mig när jag drar i gång, jag är sjukt effektiv. Kan man inte tro men det är jag! Så om cirka två timmar så ska jag väl vara klar.

Igår hela famijen plus baby med ner till Stockholm och firade min kusin Viktor som tog studenten, som trots skit väder, kyla och en tråkig incident på flaket verkade ha en super dag. Han lät inga småsaker dra ner han humör och han var så stilig i kostym och studentmössan. Så vi var är i princip hela dan och kom hem vid elva tiden igår och var lagomt slut. Kan inte fatta att min lillebror kommer ta studenten nästa år vid den här tiden, helt sjukt!
Här kommer lite bilder från gårdagen...
Johanna, Viktor och Simon

Stiliga studenten!

Han fick isshotsglas, alltså istället för vanliga isbitar så fryser man in isbitar i form av shotsglas... hur coolt som helst!


Johanna

Åh, sjukt kul att se bilderna :)



2009-06-05, 18:57:27 URL: http://johannavillskriva.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?