Vardagslyx igen då!

2009-02-20, 15:20:18 / Kategori: Allmänt

Nu har jag nyss varit igång med att skämma bort mina fötter för en gångs skull, och det behövdes verkligen. Dom glömms ju alltid bort de stackars fötterna, vet inte om det beror på att dom sitter så långt bort från huvudet så man inte riktigt tänker på dom? Men idag kom jag ihåg dom och dom fick sig en rejäl omgång med ett långt fotbad och fotfilen!


Krävs en del produkter för att få fötterna lena och fina som ni ser



Är mörkrött nagellack som gäller nu, sen så måste man ju skämma bort magen under tiden också


 




Idag gick jag upp i super bra tid, 09.00 och skjutsade in lillebror till vägverket då han skulle skriva teoriprovet, som han galant lyckades med utan problem! GRATTIS! Ett steg närmare de efterlängtade körkortet nu.

Tänkte mysa till det med en lite tända ljus nu, jag vet mitt på dagen men allt blir så mycket mysigare med ljus! Men sedan min otroligt klantiga olycka igår så vet jag inte om jag vågar... lyckades ju tända eld på mig själv! Skulle tända ett ljus i mitt rum med en tändsticka men den brann upp så fort, och den bräde mig på fingret så jag fick panik och fick för mig att jag skulle slänga tänsstickan istället för att blåsa ut den? Fråga mig inte varför, men så slängde jag den på min egen tröja som jag hade på mig, så min axel fattade eld! Så kom ännu mer panik, blandat med skrik men tillslut tog jag väl mitt förnuft till fånga och kom på att de bästa sättet att få elden att försvinna var att blåsa och slå på den. Så det var de jag gjorde, så slutet gott allting gott! Förutom de fula hålet i min favorit mjukiströja som elden så fint lämnade efter sig!


 

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?